Serwis techniczny
Szanowni Państwo,
dla poprawności obsługi problemów, z którymi się Państwo zwracacie do serwisu, niezbędnym jest przygotowanie numeru zawartej Umowy LOT ( numer ten znajduje się na pierwszej stronie umowy ). Inżynier na serwisie poprosi o jego podanie w celu poprawnego zidentyfikowania Państwa posiadanego poziomu usług oraz zakresu zaawansowania wdrożonych modułów Zintegrowanej Platformy Informacyjnej. Po zaopatrzeniu się we wspomniany numer - proszę o poprawne wybranie odpowiedniego działu serwisu technicznego, którego dotyczy Państwa problem. To pozwoli na szybką obsługę i reakcję z naszej strony.
DZIAŁ - PLACÓWKI OŚWIATOWE
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach : 10,00 - 15,00
tel. mobile : 728 - 701 - 599
email: serwis@roobsoft.pl
DZIAŁ - SATELITARNA PLATFORMA KOMUNIKACJI
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach : 12,00 - 15,00
tel. mobile : 602 -122 - 366
email: sat@roobsoft.pl
DZIAŁ - ZARZĄDZANIE SIECI WAN/LAN/WLAN
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach : 12,00 - 17,00
tel. mobile : 604 -423 -581
email: roobsoft@roobsoft.pl
DZIAŁ - PROJEKTY IT - DOFINANSOWANIE z UE
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach : 12,00 - 17,00
mobile : 602 - 122 - 366
email: roobsoft@roobsoft.pl